Hasznos tanácsok

otthonról is megrendelheti

Akkor és onnan intézi a javítást amikor és ahol az Önnek a legkényelmesebb. Amennyiben úgy kívánja, saját kanapéjáról hozzuk el a hibás készüléket és ugyanoda szállítjuk vissza megjavítva.

Beázott telefon javítása

A vízbe esett készülékek javítását egyik gyártó sem vállalja, még abban az esetben sem ha a készülék garancia ideje még él. Ennek oka, hogy a feltárt hiba megjavítása után néhány héttel vagy néhány hónappal újabb hibák jelentkezhetnek. Kérjük csak abban az esetben rendeljen meg vízbe esett készülék javítást ha annak adattartalmát szeretné lementeni. A készülék további zavartalan működése nem garantálható.      
      
Korábban már javított eszköz javítása

A korábban szakszerűtlen módon javított készülékek javítása nem feltétlenül lehetséges. Mielőtt nem hozzáértő szervíznek adná át a készüléket javításra, kérjük fontolja meg, hogy a szakértelem hiánya miatt készüléke akár használhatatlanná válhat.      
      
Csomagolás

Nagyon fontos, hogy a termék szállítása során ne keletkezzenek további hibák. Legmegfelelőbb a terméket eredeti csomagolásában eljuttatni hozzánk, de ha ez nem áll rendelkezésre, akkor egy cipős doboz, vagy a termék méreteinek leginkább megfelelő bármilyen karton doboz alkalmas csomagolásként. Ha nem eredeti csomagolást használ, a készüléket párnázza körül újsággal, vagy bármilyen rugalmas anyaggal, hogy szállítás során a rázkódások ne tegyenek kárt benne.       
      
Tartozékok

A hibás készülékhez csak azokat a tartozékokat küldje ami valóban szükséges lehet a javítás elvégzéséhez. Ne hagyjon pl SIM kártyát a mobil telefonban. Illetve ha készüléke akkumulátorának töltésével vannak problémák, akkor küldje el a töltőt is.       
      
Elérhetőség

Nevetségesnek hangozhat, de olyan e-mail címet és telefonszámot adjon meg amin valóban elérhetjük. Ha egy mobil telefon javítását kéri, és SIM kártyáját nincs lehetősége egy másik készülékben használni, akkor kérje meg egy ismerősét, hogy az Ő telefonszámát adhassa meg mint elérhetőség.       
      
Mobil készülék függetlenítés

A szolgáltatók által beépített hálózati korlátozások feloldását kérje mobil szolgáltatójától. Az ettől eltérő függetlenítési módok törvénybe ütköznek.      
      
Eltitkolt hibák

A felhasználó által eltitkolt hibák legtöbbször további javítást igényelnek, ezért kérjük a hibaleírásnál adja meg a készülék összes Ön által ismert hibáját.      
      
A készüléken lévő adatok

Nem mindegyik, de egyes javítások alkalmával a készüléken lévő adatok megsemmisülhetnek, ezért a készüléken tárolt adatok meglétéért felelősséget nem tudunk vállalni. Ha lehetősége van rá, gondoskodjon a készüléken tárolt telefonszámok, üzenetek, képek video anyagok biztonsági másolatáról a javítás megrendelése előtt.