Frequently Asked Questions

otthonról is megrendelheti

Akkor és onnan intézi a javítást amikor és ahol az Önnek a legkényelmesebb. Amennyiben úgy kívánja, saját kanapéjáról hozzuk el a hibás készüléket és ugyanoda szállítjuk vissza megjavítva.

Ha nem javítható, akkor kell-e fizetni?

Amennyiben a készülék nem javítható, csak az analízis díját, és a szállítási díjat számlázzuk.


Hogyan kapok információt a készülékjavítás állapotáról?

A termékeket történő minden műveletről e-mail értesítést küldünk, amiben láthatja, hogy a javítás milyen fázisban van, illetve ugyanezt az információt láthatja a Megrendelés/ Termékkövetés menüpont alatt is.


Mennyi idő alatt készül el a javítás?

A hibás készülék átvételétől számított 5 munkanapos javítási időt céloztunk meg a javítási időtartamra, de tapasztalataink alapján 2 munkanapon belül elkészül. Természetesen a hibaanalízis után megkeressük és a közöljük a javítás várható időtartamát.


Mikor kell fizetnem?

Szállítási módtól függetlenül (személyes átvétel telephelyünkön, Postai kézbesítés, futárszolgálat) a javítás munkadíját minden esetben utólag kell fizetni.